JavaScript Disabled. For a better experience on this website please enable JavaScript in your browser.
SGAS 605 Conjunto E, Lotes 34/37 | Brasilia, DF 70200-650 Brazil | 55 (61) 3442-9700 | Contact Us
Aug
31

EAB Learner Profile

On Friday morning all students in the Upper School will receive their first EAB Learner Profile report.  Eight times a year students receive an update on how they are performing in each class when measured against the Learner Profile Indicators and Descriptors (below) for each of the four dispositions: Engaged, Principled, Collaborative, Contributing.  

There is a large body of evidence that suggests that the development of non-cognitive skills, such as those measured by the Learner Profile, are more important to long term success and happiness than grades or innate intelligence.  As always, we hope for your partnership in your child's education and therefore ask that you review the report with your student in order to share in his or her strengths and plan for improvement in areas of challenge.

DavidBairArticle_Banner.jpg

4 - Exemplary: Student makes the learning environment better. Students at this level meet most or all of the indicators for each disposition and demonstrate a passion for their own learning and that of others. 

3 - Proficient: Student meets most of the indicators for the disposition with very few or no examples of behavior that disrupts the learning environment. Students at this level embody the disposition descriptors on a consistent basis.      

2 - With Some Assistance: Student needs teacher guidance and refocusing to consistently meet most of the disposition indicators and are performing below the expectations of EAB.  At times students at this level may disrupt the learning environment.

1 - Improvement Needed: Student meets few of the disposition indicators and is often disruptive to the learning environment.  Students at this level are performing significantly below the expectations of EAB.  

DavidBairArticle_Table.jpg


 

Na manhã de sexta-feira, todos os alunos do Fundamental II e Ensino Médio receberão seu primeiro relatório do Perfil do Aprendiz da EAB. Oito vezes por ano, os alunos recebem uma atualização sobre como eles estão se desenvolvendo em cada classe quando medido em relação aos Indicadores e Descritores do Perfil do Aprendiz (abaixo) para cada uma das quatro disposições: Engajado, Ético, é Colaborativo e Contribuidor.

Há um grande número de evidências que sugerem que o desenvolvimento de habilidades não cognitivas, como as medidas pelo Perfil do Aluno, são mais importantes para o sucesso e felicidade a longo prazo do que notas ou inteligência inata. Como sempre, esperamos sua parceria na educação do seu filho e, portanto, pedimos que você revise o relatório com seu aluno para compartilhar seus pontos fortes e planejar melhorias em áreas desafiadoras.

DavidBairArticle_Banner_Translation.jpg

4 - Exemplar: Estudantes fazem o ambiente de aprendizado melhor. Os estudantes deste nível alçam quase todos ou todos os indicadores para cada disposição e demonstram paixão pelo próprio aprendizado e o dos outros.

3 - Proficiente: Os estudantes alcançam os indicadores da disposição com poucos ou nenhum exemplo de comportamento que prejudica o ambiente de aprendizado. Os estudantes deste nível representam o descritor de disposição de forma constante.

2 - Com Alguma Assistência: O estudante precisa de orientação do professor para manter o foco e alcançar os indicadores da disposição e se apresentam abaixo das expectativas da EAB. Algumas vezes, estudantes deste nível podem prejudicar o ambiente de aprendizado.

1 - Necessário melhorias: Os estudantes alcançam poucos indicadores de disposição e são frequentemente prejudicadores do ambiente de aprendizado. Os estudantes deste nível se apresentam consideravelmente abaixo das expectativas da EAB.

 DavidBairArticle_Table_Translation.jpg

Archive
Welcome! Please sign in:

Can't access your account?